"ΑΓΕΙ ΔΕ ΠΡΟΣ ΦΩΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΧΡΟΝΟΣ"

Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2009

Η Γυναίκα Στα "Ιερά" Βιβλία Της Χριστιανικής Θρησκείας

Κύριε Βασδέκη Σταύρο σας ευχαριστώ....


-O διάβολος παρουσιάζεται στους καλόγερους με διάφορα πρόσωπα. Ένα εξ αυτών είναι και της γυναίκας. Για τον λόγο αυτόν η θρησκεία τους, απαξίωσε την γυναίκα μέχρι του σημείου που άγιός της είπε ότι αν συναντήσεις τον διάβολο και την γυναίκα πήγαινε καλύτερα με τον διάβολο!!

-Για όσους αγνοούν τι είναι το «ΠΗΔΑΛΙΟΝ – ΤΗΣ ΝΟΗΤΗΣ ΝΗΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΗΤΟΙ ΑΠΑΝΤΕΣ ΟΙ ΙΕΡΟΙ ΚΑΙ ΘΕΙΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ» (εκδ. Βασ. Ρηγόπουλου), ιδού η εκτίμηση της ορθοδοξίας περί αυτού: «Αύτη η βίβλος είναι η μετά τας αγίας Γραφάς αγία γραφή, η μετά την Παλαιάν και Καινήν διαθήκη, Διαθήκη…».

-Στη σελίδα 596, Κανών Θ΄ του Μεγάλου Βασιλείου, μεγάλη η χάρη του, διαβάζουμε την ερμηνεία: «… αλλά εις την γυναίκα οπού τον άφηκε (τον άνδρα της) επειδή αύτη δεν έχει την άδειαν να αφήνει τον άνδρα της αλλά καν δέρνη αυτήν εκείνος, πρέπει να υπομένει κι όχι να χωρίζεται, καν την προίκαν της εξοδεύει, καν εις άλλας γυναίκας πορνεύει, αυτή πρέπει να καρτερεί… Ώστε η μεν γυναίκα, αφήσασα τον άνδρα της, μοιχαλίς είναι, αν πάρει άλλον, ο δε αφεθείς αυτός άνδρας, αν πάρει άλλην συγχωρείται…».
Καταλάβετε εδώ και τώρα, αντιληφθείτε σας παρακαλούμε Ελληνίδες μητέρες, μανάδες και γιαγιάδες, σε ποιους πηγαίνετε τα κακόμοιρα τα παιδάκια σας να σας τα βαφτίσουν, και στο όνομα ποιών σας τα βαφτίζουν. Καταλάβετε επί τέλους εσείς καλές μας μανούλες, γιατί οι λελέδες οι άνδρες σας δεν θα το καταλάβουν ποτέ. Δεν ελπίζουμε σ’ αυτούς καθόλου. Σε σας αποθέτουμε όλες τις ελπίδες μας.

-Λυπηθείτε μας τους κακόμοιρους. Μην προστρέχετε άλλο πια σ’ αυτούς που σας θεωρούν κατώτερες κι απ’ τα ζώα. Σ’ αυτούς τους αχρείους που σας προτείνουν να κάθεστε σαν τις κότες μπροστά στους άνδρες σας, ακόμα κι αν αυτοί σας δέρνουν, ακόμα κι αν κατασπαταλούν την προίκα σας, μ’ άλλες γυναίκες. Αυτούς τους μαλάκες τους βολεύει το καθεστώς αυτό, γι’ αυτό είναι κώλος και βρακί με το παπαδαριό. Εσάς σε τι σας βολεύει?Προφανώς σε τίποτε….

-Ας μην απορεί κανείς λοιπόν γιατί αυτή η χριστιανική κοινωνία καταδικάζει αβασάνιστα την γυναίκα και σχεδόν επαινεί τα σκληρά και ποδογυροφερόμενα αντράκια. Η ρίζα του καθεστώτος αυτού όμως είναι βαθιά και Παλαιά «Παλαιά Διαθήκη, ιερό βιβλίο των ορθόδοξων χριστιανών», Δευτερονόμιο κβ΄ 21: «Να λιθοβολείται η θυγατέρα του λαϊκού όταν πορνεύσει». Αλλά και μη τα χειρότερα, Λευϊτικό κα΄. θ΄: «Θυγατέρα ανθρώπου ιερέως εάν βεβηλωθεί πορνεύοντας…. επί πυρός κατακαυθήσεται».

-Οι θεολόγοι, παπάδες, ιερωμένοι και ιεροκήρυκες διδάσκουν ότι οι άγιοι πατέρες καθιέρωσαν την ισότητα των δύο φύλων. Άνθρωποι δίχως ίχνος ντροπής.
Ιδού περί ποιας ισότητος πρόκειται: Πηδάλιο σελ. 605, Κανών ΚΑ΄ Μ. Βασιλείου, πρόκειται περί του μοιχευομένου ανδρός, «…όμως η γυναίκα του δεν ημπορεί να τον χωρίσει, δια την πορνείαν ταύτην, ο δε άνδρας χωρίζει την γυναίκα του, εάν με άλλον πορνεύσει». Η υπενθύμιση ποτέ δεν βλάπτει.

-Ακόμη και για ψύλλου πήδημα ανάθεμα στις γυναίκες. Ας πούμε για τις κουρεμένες: Πηδάλιο σελ. 403, Κανών ΙΖ΄ , της εν γάγγρα τοπικής συνόδου: «ει τις γυναικών δια νομιζομένην άσκησιν αποκείροιτο τας κόμας, ας έδωκεν ο θεός εις υπόμνησιν της υποταγής, ως παραλύουσα το πρόσταγμα της υποταγής, ανάθεμα έστω»!
Μάθατε τώρα κυρίες και δεσποινίδες το γιατί σας έδωσε ο θεός τα μαλλιά σας? Για να σας θυμίζουν την υποταγή που πρέπει να δείχνετε στους άνδρες σας! Πώς? δεν το καταλάβατε? Ξανά το μάθημα: «η γυνή χρεωστεί να έχει εις την κεφαλήν της εξουσίαν ήτοι σημείον της εξουσίας του ανδρός, και της προς τον άνδραν υποταγής».
Γυνή, το ακάθαρτο ον κάθε τέταρτη βδομάδα: Λευϊτικόν ΙΕ΄ 19: «Πας ο απτόμενος αυτής, ακάθαρτος έσται έως εσπέρας», και ξέρετε γιατί και πότε: «Αν η φέρουσα αίματι».

-Καημένη μου μανούλα! Πώς σε εκτιμούν τα κτήνη! Εκείνο το κτήνος ο Αυγουστίνος (άγιο και ιερό τον λένε) που έλεγε ότι είμαστε όλοι βρώμικοι επειδή μας γεννάτε μέσα στις «βρομιές σας»! Πόσο βρώμικο μυαλό! Πόσο βρώμικο? Να αποκαλεί βρώμικο το τελειότερο περίβλημα που αξιωνόμαστε για εννέα μήνες. Μανούλα μου σ’ αγαπώ και μόνον γι’ αυτόν τον λόγο.

-Από που έλαβαν τα μαθήματά τους περί γυναικών οι «άγιοι» πατέρες? «Οι γυναίκες να υποτάσσεσθε εις τους άνδρας σας» (Προς Εφεσίους, 5.22). Το μανιφέστο της υποταγής της γυναίκας στον άνδρα, άνευ όρων, υπάρχει στο 11ο κεφάλαιο της προς Κορινθίους επιστολής του Παύλου. Εκεί λέγονται όλα τα προηγούμενα με τ’ όνομά τους.
Μεταξύ των άλλων, στίχος 7: «Ο άνδρας δεν πρέπει να σκεπάζει το κεφάλι του, επειδή είναι εικόνα και δόξα του θεού, ενώ η γυναίκα είναι δόξα του ανδρός… Και δεν δημιουργήθηκε ο άνδρας για την γυναίκα, αλλά η γυναίκα για τον άνδρα…».
Επίσης, Τιμοθ. Α΄ 2.11: «Η γυναίκα πρέπει να διδάσκεται με ησυχία και πλήρη υποταγή».

-Θαυμάστε τώρα τις απόψεις των σημερινών πνευματικών τέκνων των Αποστόλων και των Πατέρων. Πρόκειται, λένε, για παρεξήγηση της ορθοδόξου πατερικής παραδόσεως όταν νομίζουμε ότι ο χριστιανισμός υποβάθμισε την γυναίκα. Δηλαδή ότι είμαστε χαζοί και δεν καταλαβαίνουμε τίποτε απ’ όσα διαβάζουμε. Γι’ αυτό θα μας εξηγήσουν αυτοί που καταλαβαίνουν καλύτερα από εμάς!!!!

-Μάλιστα θα αναλάβει την αγγαρεία αυτή μιά γυναίκα, η κυρία Κ. Β. Καλογεροπούλου Μεταλληνού, με το βιβλίο της «Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘ’ ΗΜΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗ», εκδ. Αρμός 1992. Στη σελίδα 11 γράφει: «Είναι, πράγματι, γεγονός, που πρέπει να παραδεχθούμε, ότι υπάρχουν στην ιστορία μας τοποθετήσεις είτε εκπροσώπων του Κλήρου, είτε και Λαϊκών που εκφράζουν καθαρά αντιφεμινιστική στάση. Ακόμα και σήμερα, άλλωστε δεν σπανίζουν τέτοιες περιπτώσεις. Άλλοτε εγωιστικές ανδροκρατικές αντιλήψεις, άλλοτε κατάφωρες παρεξηγήσεις αγιογραφικών χωρίων και θέσεων, λόγω αγνοίας και θεολογικής ακαταρτισίας, και άλλοτε αιρετίζουσες ατομικές απόψεις εμφανίζονται και σε θρησκευτικά ακόμη περιοδικά, με άμεση συνέπεια τη δυσφήμιση της ορθοδόξου (πατερικής) παραδόσεως, η οποία φυσικά άλλα διδάσκει».
-Η κυρία τους έβγαλε αιρετικούς τους ανθρώπους οι οποίοι ακολουθούν πιστά τα παραγγέλματα των Αποστόλων και των Πατέρων της εκκλησίας τα σχετικά με την θέση της γυναίκας μέσα στην κοινωνία.
-Καλέ κυρία!!! θα μας τρελάνετε??? Δηλαδή όταν διαβάσαμε προηγουμένως να λέει ο Μεγάλος και Άγιος Βασίλειος ότι δεν πρέπει να αφήνει η γυναίκα τον άνδρα της, ακόμη κι αν αυτός την δέρνει, ακόμη κι αν ξοδεύει την προίκα της, ακόμη κι αν πορνεύει με άλλες γυναίκες και τόσα άλλα σχετικά, άλλα απ’ αυτά που λέει έπρεπε να καταλάβουμε??!!! Για πόσο χαζούς δηλαδή μας νομίζετε? Δεν έχετε καθόλου ντροπή μέσα σας?
-Μάλιστα κυρία μου, άλλαξαν οι καιροί ανεπιστρεπτί και δεν σας βολεύουν πια οι μισογύνηδες πατέρες. Πώς όμως μπορεί ν’ αλλάξουν τα απαράδεκτα λεγόμενά τους? Το μαύρο να γίνει άσπρο!!!.... Το βιβλίο σας, όχι μόνον δεν μπόρεσε ν’ αλλάξει τίποτε στο ζήτημα αυτό, αλλά πρόσθεσε ένα ακόμη δείγμα της εξαιρετικής επιδόσεως στην υποκρισία και στην εξάσκηση στο ψεύδος, που διακατέχουν ολόκληρη την ιστορία της ορθοδοξίας σας.
-Όλες οι αντιθέσεις, κατά την κυρία Καλογεροπούλου, που παρατηρούνται στις γραφές είναι φαινομενικές (σελ. 22) και βρίσκουν εύκολα την εξήγησή τους! Εμείς δεν καταφέραμε να τις βρούμε τις εξηγήσεις. Εσείς που τις βρήκατε γιατί δεν μας τις φανερώνετε??

-Με δυο λόγια ό,τι δίδαξαν οι Πατέρες περί της γυναικός, το έπραξαν για το καλό τους. Ακόμα κι αυτό που έλεγε ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός (σελ. 25): «Αν σ’ ένα σταυροδρόμι συναντήσεις το διάβολο και μιά γυναίκα, πήγαινε προς τα εκεί που είναι ο διάβολος και όχι εκεί που είναι η γυναίκα…»!
-Προσέξτε παρακαλώ. Ο χριστιανός το ό,τι χειρότερο που μπορεί να έχει σ’ αυτόν τον κόσμο, ξέραμε ότι είναι ο διάβολος. Τώρα μαθαίνουμε από τον άγιο Κοσμά ότι κάναμε λάθος, διότι χειρότερη κι από τον διάβολο είναι η γυναίκα!

-Το μίσος προς την γυναίκα των καθαρμάτων αυτών όμως δεν έχει τέλος. Ιδού τι λέει ένα ακόμη τέτοιο ανθρώπινο κτήνος για τις γυναίκες, ο άγιος Ισαάκ ο Σύριος: «Είναι καλύτερο να φας δηλητήριο, παρά να συμφάγεις με μιά γυναίκα, και αν ακόμη είναι μητέρα σου ή αδελφή σου»!

-Αυτά τα ανθρώπινα εκτρώματα αγιοποίησε η ορθοδοξία καλοί μου άνθρωποι! Αυτούς πηγαίνετε και προσκυνάτε στις εκκλησίες. Σ’ αυτόν τον εξευτελισμό μας κατάντησε το παπαδαριό. Κι έπειτα απ’ όλα αυτά, το γενικό συμπέρασμα της κυρίας Καλογεροπούλου–Μεταλληνού είναι αυτό: Μια λύση υπάρχει για τις γυναίκες (σελ. 77) «η ζωή της ορθόδοξης γυναίκας, συνεχής λατρεία». Δηλαδή να μην την ενδιαφέρει τι λένε γι’ αυτήν αλλά μόνον να λατρεύει. Μεταξύ των άλλων κι αυτούς που την θεωρούν χειρότερη κι από τον διάβολο. Αυτούς που διδάσκουν στα παιδιά της να αποφεύγουν να συντρώγουν μαζί της. Αυτούς που της προτείνουν να ανέχεται τον άνδρα της, ακόμη κι όταν αυτός την δέρνει, ακόμα κι όταν σπαταλά την προίκα της, ακόμα κι όταν πορνεύει μ’ άλλες γυναίκες!

-Έτσι λοιπόν, που λέτε, καλές μου γυναίκες σας απελευθέρωσε η ορθοδοξία από τα δεσμά της δουλείας τα οποία φέρατε πριν από τον ερχομό της. ‘’Πρώτα ο θεός’’….., την επόμενη Κυριακή μη ξεχάσετε να σπεύσετε να προσκυνήσετε τους άγιους σωτήρες σας, τώρα που μάθατε τα τόσα και τόσα που τους οφείλετε.....

http://www.athriskos.gr/




Δείτε κι αυτό..... [Μάξιμος show]

14 σχόλια:

  1. Ξέρεις, Σταύρο, πώς την εποχή του Μωυσή διαπιστωνόταν μετά πάσης βεβαιότητος αν μια γυναίκα είχε απατήσει τον άνθρωπο σύζυγό της ή αν απλώς ο άνθρωπος σύζυγος ζήλευε την γυναίκα σύζυγό του, χωρίς εκείνη να τον ταρανδοποιήση; Αν δεν το γνωρίζης, ιδού (Αριθμοί Ε, 12-29):
    «Και ελάλησε Κύριος προς Μωϋσήν λέγων· λάλησον τοις υιοίς Ισραήλ, και ερείς προς αυτούς· ανδρός ανδρός, εάν παραβή η γυνή αυτού, και υπεριδούσα παρίδη αυτόν και κοιμηθή τις μετ’ αυτής κοίτην σπέρματος, και λάθη εξ οφθαλμών του ανδρός αυτής και κρύψη, αυτή δε η μεμιασμένη και μάρτυς μη ην μετ’ αυτής, και αυτή μη η συνειλημμένη, και επέλθη αυτώ πνεύμα ζηλώσεως και ζηλώση την γυναίκα αυτού, αυτή δε μεμίανται, ή επέλθη αυτώ πνεύμα ζηλώσεως και ζηλώση την γυναίκα αυτού, αυτή δε μη η μεμιασμένη, και άξει ο άνθρωπος την γυναίκα αυτού προς τον ιερέα και προσοίσει το δώρον περί αυτής, το δέκατον του οιφί άλευρον κρίθινον, ουκ επιχεεί επ’ αυτό έλαιον, ουδέ επιθήσει επ’ αυτό λίβανον· έστι γαρ θυσία ζηλοτυπίας, θυσία μνημοσύνου, αναμιμνήσκουσα αμαρτίαν. και προσάξει αυτήν ο ιερεύς και στήσει αυτήν έναντι Κυρίου, και λήψεται ο ιερεύς ύδωρ καθαρόν ζών εν αγγείω οστρακίνω και της γης της ούσης επί του εδάφους της σκηνής του μαρτυρίου, και λαβών ο ιερεύς εμβαλεί εις το ύδωρ. και στήσει ο ιερεύς την γυναίκα έναντι Κυρίου και αποκαλύψει την κεφαλήν της γυναικός και δώσει επί τας χείρας αυτής την θυσίαν του μνημοσύνου, την θυσίαν της ζηλοτυπίας, εν δε τη χειρί του ιερέως έσται το ύδωρ του ελεγμού του επικαταρωμένου τούτου. και ορκιεί αυτήν ο ιερεύς, και ερεί τη γυναικί· ει μη κεκοίμηταί τις μετά σου, ει μη παραβέβηκας μιανθήναι υπό τον άνδρα τον σεαυτής, αθώα ίσθι από του ύδατος του ελεγμού του επικαταρωμένου τούτου· ει δε συ παραβέβηκας ύπανδρος ούσα, ή μεμίανσαι και έδωκέ τις την κοίτην αυτού εν σοι, πλην του ανδρός σου· και ορκιεί ο ιερεύς την γυναίκα εν τοις όρκοις της αράς ταύτης, και ερεί ο ιερεύς τη γυναικί· δώη σε Κύριος εν αρά και ενόρκιον εν μέσω του λαού σου, εν τω δούναι Κύριον τον μηρόν σου διαπεπτωκότα, και την κοιλίαν σου πεπρησμένην, και εισελεύσεται το ύδωρ το επικαταρώμενον τούτο εις την κοιλίαν σου πρήσαι γαστέρα και διαπεσείν μηρόν σου. και ερεί η γυνή· γένοιτο, γένοιτο. και γράψει ο ιερεύς τας αράς ταύτας εις βιβλίον, και εξαλείψει εις το ύδωρ του ελεγμού του επικαταρωμένου. και ποτιεί την γυναίκα το ύδωρ του ελεγμού του επικαταρωμένου, και εισελεύσεται εις αυτήν το ύδωρ το επικαταρώμενον του ελεγμού. και λήψεται ο ιερεύς εκ χειρός της γυναικός την θυσίαν της ζηλοτυπίας και επιθήσει την θυσίαν έναντι Κυρίου και προσοίσει αυτήν προς το θυσιαστήριον, και δράξεται ο ιερεύς από της θυσίας το μνημόσυνον αυτής και ανοίσει αυτό επί το θυσιαστήριον και μετά ταύτα ποτιεί την γυναίκα το ύδωρ. και έσται, εάν η μεμιασμένη και λήθη λάθη τον άνδρα αυτής, και εισελεύσεται εις αυτήν το ύδωρ του ελεγμού το επικαταρώμενον, και πρησθήσεται την κοιλίαν, και διαπεσείται ο μηρός αυτής, και έσται η γυνή εις αράν τω λαώ αυτής. εάν δε μη μιανθή η γυνή και καθαρά η, και αθώα έσται και εκσπερματιεί σπέρμα».

    Βέβαια σημασία έχει εδώ, καθ’ όσον αφορά στην ανάρτηση, το τι ΔΕΝ θεωρούσε ο Γιαχβέ και κατ’ επέκταση ο Ιησούς, ο χριστιανισμός και οι άγιοι πατέρες την μη έχουσα ψυχή γυναίκα. Ορίστε: «...και άξει ο άνθρωπος την γυναίκα αυτού». Από πού και πώς νομίζεις έχει προκύψει το αμίμητο των Κυπρίων «Μπαμπά, μπαμπά, έρονται ένας άθρωπος τσε μια ’υναίκα»!
    Ευτυχώς όμως κάποια στιγμή, οπότε η πελατεία της επιχείρησης είχε λιγοστέψει επικίνδυνα εξ αιτίας των συνεχών πολέμων, οι άγιοι επίσκοποι αποφάσισαν ότι και η γυναίκα έχει ψυχή. Και γέμισαν πάλι τα σχεδόν άδεια μαγαζιά της επιχείρησης. Ευτυχώς για την γυναίκα δηλαδή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. -Και ..... το καλό αγαπητέ ndemonicos είναι , πως τα….. θρησκόληπτα "πρωτοπαλίκαρα" της εκκλησίας- θρησκείας , διαλαλούν και διαμηνύουν την.... εξέχουσα θέση της γυναικός στην χριστιανική κοινωνία από ανέκαθεν!! Αν είναι ποτέ δυνατόν!!! Τόσο πολύ τους τρομάζει η αλήθεια…. Μέχρι και στα τέλη του 19ου αιώνα η θεοδρομούμενη και θεοκρατούμενη Ελληνική κοινωνία,τα μωρά, τα χώριζαν σε.... Παιδιά (αγόρια) και κορίτσια. Σε κάποιες περιοχές της χώρας μας, ακόμη και σήμερα υφίσταται αυτός ο χαρακτηρισμός. Η επιστήμη και η εξέλιξη του ανθρώπινου είδους , έχει αναιρέσει- γελιοποίηση πολλά από τα χωρία- λεγόμενα- γραφόμενα, των.... "Θεόπνευστων" βιβλίων της θρησκείας τους , όπως και της όποιας άλλης θρησκείας.... αυτοί όμως(θρησκόληπτοι) επιμένουν με πίστη και πάθος , να πιστεύουν και να οδηγούνται από το σκοτάδι.... και κάποιοι άλλοι.... που κατάφεραν και βγήκαν από αυτό τον παραλογισμό, να προσπαθούν να τους πείσουν , λίγο έως πολύ πως.... Τελικά δεν είμαστε ελέφαντες....!!

    -Παραθέτω κάποια συμπληρωματικά...

    1)Γυναίκες λεχώνες, Ψαλμός Ν΄ (ΝΑ΄): 3-5, Λευιτικόν ΙΒ΄: 1-8. Κάθαρση λεχώνας με διπλές κυρώσεις εάν γεννήσει κορίτσι αντί αγόρι!!!!!!!

    2) Τερτυλλιανό, Ιερώνυμο, Βοήθιο
    "Η γυναίκα είναι ένας ναός χτισμένος πάνω σε έναν υπόνομο"!!!!

    3) Κλήμη Αλεξανδρείας
    "Κάθε γυναίκα οφείλει να είναι γεμάτη ντροπή και μόνο από τη σκέψη ότι είναι γυναίκα" !!!

    4) Ιγνάτιο Λογιόλα, Αυγουστίνο, Καλβίνο
    "Το να αγκαλιάζεις μια γυναίκα είναι σαν να αγκαλιάζεις ένα τσουβάλι κοπριά"!!!

    - Για όσους δεν ξέρουν από γενετική, η σεξουαλική ένωση ωραίων γυναικών με υιούς του Θεού παράγει γίγαντες!!! Γενέσεως το ανάγνωσμα πρόσχωμεν ΣΤ΄: 2-7. Ωραίες γυναίκες με ωραία μαλλιά σκανδαλίζουν αγγέλους, Πρώτη προς Κορινθίους ΙΑ΄: 6-10.

    - Αλλά έχω μια απορία... Αφού ο Χριστός έπαιρνε στα πόδια του τις αμαρτωλές γυναίκες για να της κάνει κήρυγμα, πως του ήρθε μετά του Σαούλ( Παύλου) να γράψει "Καλόν είναι εις τον άνθρωπον να μην αγγίζει γυναίκα"???!!!

    -Σ’ ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο και για την προσθήκη των χωρίων- επιστολών –γραφόμενα,από τα θεόπνευστα βιβλία τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αποφεύγετε τα φιδίσια κορμιά των γυναικών
    …είναι διαβολικά και κολασμένα!
    Εμείς οι άθεοι μπορούμε να τα χαιρόμαστε!
    Χρόνια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. -χαχαχα... σωστός ο Άθεος!!!

    -Άντε καλή χρονιά να έχουμε παιδιά...χρόνια καλά και δημιουργικά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φίλε μου, χρόνια καλά, σωματική και πνευματική υγεία με καλοακονισμένα όπλα εναντίον όλων των σκοτιζόντων το πνεύμα δογματισμών.
    Έρρωσο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ ndemonicos... Υγεία και ευτυχία φίλε μου και τα χρόνια θα είναι σίγουρα καλά, εφόσον διαθέτουμε αυτά τα δυο υπέρ πολύτιμα αγαθά...,αν και η λέξη- έννοια Έρρωσο ή Έρρωσθε από μόνη της λέει όλα αυτά και όχι μόνο... Όσο για τα "όπλα"...πάντα το δάκτυλο στη "σκανδάλη".... ποτέ παραπόδας....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η αληθεια είναι ότι οι θεσεις αυτές των πασιγνωστων χριστιανικων μορφων , μονο αμηχανια μπορουν να προκαλεσουν, εάν βεβαια αποδιδονται σωστα και εάν το γενικοτερο πνευμα του κειμενου δεν είναι διαφορετικο από αυτές τις απομονομενες φρασεις . Διοτι αλλου αναφερει ο Μεγας Βασιλειος περι ομοτιμιας ανδρος και γυναικος , αφου μια είναι η αρετη του ανδρα και της γυναικας και ότι ο κοσμος είναι κοινος και για τους δυο , αρα η αμοιβη τους ιδια..Είναι πιθανον όμως σε καποιες περιπτωσεις , στα πλαισια του ασκητισμου και τις γενικοτερης προσπαθειας αυτοελεγχου και καταπολεμισης των παθων , καποιοι να εκαναν το λαθος να ταυτισουν το σαρκικο παθος με το σαρκικο αντικειμενο του ποθου , σχεδον δαιμονοποιοντας την γυναικα . Κανεις δεν είναι αλαθητος και καλα θα κανουμε να το θυμομαστε αυτό . Όμως δεν νομιζω ότι είναι σωστο να κρινεται η εν γενει παρουσια ενός ανθρωπου από μια και μονο τοποθετηση του .Ουτε νομιζω οτι είναι σωστο να μεμφεται μια ολοκληρη θρησκεια , η ένα φιλοσοφικο κινημα από τις πιθανως ατυχεις τοποθετησεις καποιων εκπροσωπων ή μελων τους.Ακυρωνεται αραγε το πλουσιο φιλανθρωπικο εργο του Μεγαλου Βασιλειου ο οποιος πουλησε όλα τα υπαρχοντα του και τα μοιρασε στους φτωχους ; Ακυρωνονται τα ορφανοτροφεια , τα νοσοκομεια , γηροκομεια και η πασης φυσεως μεριμνα προς κάθε αναξιοπαθουντα και χρηζοντα βοηθειας ; Μηπως ακυρωνεται το μοναδικο ιεραποστολικο εργο του Δασκαλου του γενους και Εθνομαρτυρα Κοσμα του Αιτωλου,( με το αφυπνιστικο κυρυγμα και την ιδρυση σχολειων ), που εβαλε φρενο στους εξισλαμισμους και πολεμησε την αμαθεια και το πνευματικο σκοταδι το οποιο ειχε σκεπασει τον Ελληνισμο , γνωριζοντας ότι μεσω της παιδιας θα ερθει και η απελευθερωση του γενους ; Nομιζω πως όχι …………Υγ.Τα ανωθεν γραφτηκαν πριν περιηγηθω στο athriskos.gr.Αρχιζω να σε καταλαβαινω καλυτερα και δεν εχω απαιτηση να σχολιασεις. Γραφω όμως ωθουμενος μαλλον από παραπονο που η διδασκαλια περι αγαπης του Χριστου θαβεται κατω από την ( αν αληθευουν εστω και κατ’ελαχιστον)τραγωδια των διωγμων και της εν γενει βαρβαροτητος των (ο Θεος να τους κανει ) Χριστιανων. Παρεμπιπτόντως , περι Χρυσοστομου στο athriskos ,το Κατά Λουκα (19.27) αναφερεται στο Ευαγγελιο ; γιατι δεν το βρισκω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βρέ Αντώνη, έχεις την εντύπωση πως με διακατέχει κάποιο άσβεστο μίσος για τον χριστιανισμό.... Αποκλειστικός σκοπός μου(όσον αφορά τις θρησκείες), είναι να «ξεσκεπάσω» , όσο δύναται, της ουκ ολίγες αντιφάσεις, όλων αυτών των λεγομένων «ιερών βιβλίων»(ή τέλος πάντων ,των περισσοτέρων), τα παράλογα- παράδοξα, κάποιων που τους αποκαλούν «άγιους» και σαν άθεος να «υπερασπιστώ» την ιδεολογία , πως οι θρησκείες έχουν ανάγκη τους ανθρώπους και ΟΧΙ οι άνθρωποι της θρησκείες.
    Και όλα αυτά φυσικά προκύπτουν μέσα από την αναζήτηση.
    Το πώς αντιλαμβάνεται κάποιος την αναζήτηση και στο κατά πόσο θα είναι αντικειμενική και θα ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα- αλήθεια, είναι ένα θέμα το οποίο νομίζω πως το θίξαμε , ο καθένας φυσικά με τον δικό του ιδεολογικό προσανατολισμό.
    Αυτοί που πρέπει πρωτίστως να δώσουν εξηγήσεις για όλες αυτές τις αντιφάσεις – παράλογα – παράδοξα, είναι η εκκλησία και όχι εγώ ή ο οποιοσδήποτε παρουσιάζει όλα αυτά... Και στο κάτω-κάτω , εάν δεν ευσταθούν όλα αυτά που λέω
    ... ας βγουν να τα διαψεύσουν.... Ιδού η ρόδος ιδού και το πήδημα…..
    -Το ότι εσύ πιστεύεις στην θρησκεία, καλά κάνεις.... είναι επιλογή σου και δεν έχεις να δώσεις λόγο σε κανέναν.
    -Από την άλλη όμως έχουν να δώσουν λόγο , σε όλους εμάς, ....οι «άγιοι και οι αγίες γραφές» και οτιδήποτε παραπέμπει σε κακός κείμενα της θρησκείας.
    -Τόσα χρόνια λοιπόν, γνωρίζαμε (κυρίως λόγο αμάθειας) , μόνο για τα καλός κείμενα, ούτε καν περνούσε από το μυαλό μας πως υπάρχουν και τα κακός κείμενα κι αν κάποιοι γνώριζαν εν μέρει 2-3 , τους ήταν αδύνατο να το πιστέψουν, διότι ο προσανατολισμός της παιδείας και των βιωμάτων τους ήταν θεοδρομούμενος.
    -Υπόλογοι σε όλα αυτά ήταν και είναι κυρίως η καφαλή της εκάστοτε εκκλησίας , που τόσα χρόνια μας είχε και «έχει» , με το αν μη τι άλλο «αριστοτεχνικό» της τρόπο στην ιδεολογία του “πίστευε και μη ερεύνα”.
    Και προσπαθούν τώρα.... Να «μπαλώσουν» τα «αμπάλωτα», λες και ακόμη ο κόσμος τρώει «κουτόχορτο». Σ’ αυτό ΝΑΙ νιώθω και ΈΧΩ μέγα μίσος και οργή.
    -Όσο για του κατά λουκά που μου λές....μάλλον εννοείς αυτό:

    “Λουκ. 19,27 πλὴν τοὺς ἐχθρούς μου ἐκείνους, τοὺς μὴ θελήσαντάς με βασιλεῦσαι ἐπ᾿ αὐτούς, ἀγάγετε ὧδε καὶ κατασφάξατε αὐτοὺς ἔμπροσθέν μου.
    Λουκ. 19,27 Όσον δε δια τους εχθρούς μου εκείνους που δεν με ήθελαν βασιλέα των, φέρετέ τους εδώ και κατασφάξατέ τους εμπρός μου”.

    -Για να μη νομίζεις πως υπάρχει παραποίηση και «κακή» μετάφραση...(λες και μόνο αυτοί γνωρίζουν από σωστές μεταφράσεις) , σε παραπέμπω σε site της εκκλησίας...
    http://www.imka.gr/book/kata-loukan

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. -Ένα ελάχιστο δείγμα των όσων αντιφάσεων υπάρχουν και κυρίως στο επί μέρους λόγο από του κατά λουκά και του κατά ματθαίου:

    Κατά Ματθαίο 5,44:
    «ἐγὼ δὲ λέγω ὑμῖν, ἀγαπᾶτε τοὺς ἐχθροὺς ὑμῶν, εὐλογεῖτε τοὺς καταρωμένους ὑμᾶς, καλῶς ποιεῖτε τοῖς μισοῦσιν ὑμᾶς…»
    -μετάφραση:
    -Εγώ όμως [ο Ιησούς] σας λέω: Ν’αγαπάτε τους εχθρούς σας, δίνετε ευχές σ’αυτούς που δίνουν κατάρες, ευεργετείτε αυτούς που σας μισούν…

    -Εμένα πάντως μου δίνει την εντύπωση , πως τους εχθρούς των άλλων τους αγαπά(?), ενώ τους δικούς του εχθρούς από το μίσος του, τους κατασφάζει... Η μάλλον.... βάζει άλλους να κάνουν τη βρόμικη δουλειά.....!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τελικα το βρηκα και είναι όπως το παραθετεις ,αλλα δεν νομιζω ότι ερχεται σε αντιθεση με τον τροπο ζωης που πρεσβευει ο Χριστος . Απ’ ότι καταλαβαινω το συγκεκριμενο χωριο (27) της παραβολης ,( εφόσον δεχτουμε ότι ο αφεντης ταυτιζεται με τον Χριστο) αναφερεται στην Δευτερα παρουσια και στα εκει καθέκαστα . Συμφωνα με αυτά που αναφερονται και αλλου στην ΚΔ , η Δευτερα παρουσια εμφανιζεται σαν την στιγμη που θα αποδοθουν στον καθενα τα νενομισμενα , αναλογα με τα πεπραγμενα αυτου κατά την περιοδο της ζωης του . Είναι σαν να μπαινουν τα πραγματα σε ταξη και να αποδιδεται δικαιοσυνη . Οποτε νομιζω ότι η ευθυνη για ότι θα παθει καποιος (καλο ή κακο ) είναι δικη του κατά το ακεραιο ( σε συναρτηση βεβαια με τις προθεσεις του) . Ετσι δεν πιστευω ότι υπαρχει ανακολουθία μεταξυ του κηρύγματος περι αγαπης (ενδεδειγμενη σταση ζωης ) και της ιδιαιτερης περιστασης ( που μοιαζει με φυσικο φαινομενο δρασης - αντιδρασης ) που αποτελει η Δευτερα παρουσια . Υγ.συγγνωμη που γραφω εδω , αλλα δεν μπορω στο athriskos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. -Τα πράγματα είναι πολύ απλά και ξεκάθαρα φίλε Αντώνη. Ορίστε η παραβολή ολόκληρη, κι ας βγάλει ο κάθε αναγνώστης τα συμπεράσματά του:

    1)Λουκ. 19:11 Ἀκουόντων δὲ αὐτῶν ταῦτα προσθεὶς εἶπε παραβολήν, διὰ τὸ ἐγγὺς αὐτὸν εἶναι Ἱερουσαλὴμ καὶ δοκεῖν αὐτοὺς ὅτι παραχρῆμα μέλλει ἡ βασιλεία τοῦ Θεοῦ ἀναφαίνεσθαι·

    (Ενώ δε εκείνοι ήκουαν αυτά τα λόγια, τους είπε μίαν παραβολήν• και τούτο επειδή ενόμιζαν ότι τώρα που πλησιάζει ο διδάσκαλος εις την Ιερουσαλήμ, θα φανερωθή με όλην της την δόξαν η βασιλεία του Θεού.)

    2)Λουκ. 19:12 εἶπεν οὖν· ἄνθρωπός τις εὐγενὴς ἐπορεύθη εἰς χώραν μακρὰν λαβεῖν ἑαυτῷ βασιλείαν καὶ ὑποστρέψαι.

    (Είπε λοιπόν• “ένας άνθρωπος ευγενούς καταγωγής, επήγεν εις μακρυνήν χώραν, δια να πάρη βασιλείαν και κατόπιν να επιστρέψη.)

    3)Λουκ. 19:13 καλέσας δὲ δέκα δούλους ἑαυτοῦ ἔδωκεν αὐτοῖς δέκα μνᾶς καὶ εἶπε πρὸς αὐτούς· πραγματεύσασθε ἐν ᾧ ἔρχομαι.

    (Αφού δε εκάλεσε δέκα δούλους του, τους έδωσε δέκα μνας, μίαν στον καθένα, δηλαδή εκατό περίπου δραχμάς της εποχής εκείνης, και τους είπε• Εμπορευθήτε με τα χρήματα αυτά, έως ότου έλθω, οπότε και θα μου δώσετε λογαριασμόν.)

    4)Λουκ. 19:14 οἱ δὲ πολῖται αὐτοῦ ἐμίσουν αὐτόν, καὶ ἀπέστειλαν πρεσβείαν ὀπίσω αὐτοῦ λέγοντες· οὐ θέλομεν τοῦτον βασιλεῦσαι ἐφ᾿ ἡμᾶς.

    (Οι συμπολίται του όμως τον εμισούσαν και αμέσως μόλις αυτός ανεχώρησε, έστειλαν μίαν επιτρπήν και έλεγαν• Δεν θέλομεν να γίνη αυτός βασιλεύς μας.)

    5)Λουκ. 19:15 καὶ ἐγένετο ἐν τῷ ἐπανελθεῖν αὐτὸν λαβόντα τὴν βασιλείαν, καὶ εἶπε φωνηθῆναι αὐτῷ τοὺς δούλους τούτους οἷς ἔδωκε τὸ ἀργύριον, ἵνα ἐπιγνῷ τίς τί διεπραγματεύσατο.

    (Και όταν αυτός επέστρεψε, αφού πλέον είχε λάβει την βασιλείαν, είπε να φωνάξουν τους δούλους του, στους οποίους είχε δώσει τα χρήματα δια να μάθη τι ο καθένας των εμπορεύθηκε και τι εκέρδησε. )

    6)Λουκ. 19:16 παρεγένετο δὲ ὁ πρῶτος λέγων· κύριε, ἡ μνᾶ σου προσειργάσατο δέκα μνᾶς. (Ηρθε ο πρώτος και είπε• Κυριε, η μνα σου εκέρδησε δέκα άλλας μνας.)

    7)Λουκ. 19:17 καὶ εἶπεν αὐτῷ· εὖ, ἀγαθὲ δοῦλε! ὅτι ἐν ἐλαχίστῳ πιστὸς ἐγένου, ἴσθι ἐξουσίαν ἔχων ἐπάνω δέκα πόλεων.

    (Και είπεν εις αυτόν ο Κυριος• Εύγε καλέ και πιστέ δούλε. Επειδή δε εδείχθης εις τα ολίγα, που σου έδωσα, αξιόπιστος, σου δίνω τώρα εξουσίαν επάνω εις δέκα πόλεις.)

    8)Λουκ. 19:18 καὶ ἦλθεν ὁ δεύτερος λέγων· κύριε, ἡ μνᾶ σου ἐποίησε πέντε μνᾶς.

    συνεχίζεται....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. (Και ήλθεν ο δεύτερος λέγων• Κυριε, η μνα σου έφερε ως κέρδος άλλας πέντε μνας.)

    9)Λουκ. 19:19 εἶπε δὲ καὶ τούτῳ· καὶ σὺ γίνου ἐπάνω πέντε πόλεων.

    (Είπε και στον πιστόν αυτόν δούλον ο κύριος• και συ γίνε διοικητής επάνω εις πέντε πόλεις.)

    10)Λουκ. 19:20 καὶ ἕτερος ἦλθε λέγων· κύριε, ἰδοὺ ἡ μνᾶ σου, ἣν εἶχον ἀποκειμένην ἐν σουδαρίῳ.

    (Και άλλος δούλος ήλθε λέγων• Κύριε, ιδού η μνα, που μου έδωσες, την οποίαν είχα φυλαγμένην και ασφαλισμένην εις ένα μανδήλι.)

    11)Λουκ. 19:21 ἐφοβούμην γάρ σε, ὅτι ἄνθρωπος αὐστηρὸς εἶ· αἴρεις ὃ οὐκ ἔθηκας, καὶ θερίζεις ὃ οὐκ ἔσπειρας, καὶ συνάγεις ὅθεν οὐ διεσκόρπισας.

    (Την εφύλαττα δια να σου την επιστρέψω ασφαλώς, επειδή σε εφοβούμην, διότι είσαι άνθρωπος σκληρός και απαιτητικός. Παίρνεις ως ιδικόν σου, εκείνο που δεν έδωσες και θερίζεις χωράφι που δεν έσπειρες, και μαζεύεις εις αλώνι, στο οποίον δεν εσκόρπισες και δεν ελύχνισες.)

    12)Λουκ. 19:22 λέγει αὐτῷ· ἐκ τοῦ στόματός σου κρινῶ σε, πονηρὲ δοῦλε. ᾔδεις ὅτι ἄνθρωπος αὐστηρός εἰμι ἐγώ, αἴρων ὃ οὐκ ἔθηκα, καὶ θερίζων ὃ οὐκ ἔσπειρα, καὶ συνάγων ὅθεν οὐ διεσκόρπισα·

    (Είπε δε προς αυτόν ο κύριος• Από τα λόγια σου θα σε κρίνω, πονηρέ δούλε. Εγνώριζες ότι εγώ είμαι άνθρωπος αυστηρός, που παίρνω ο,τι δεν έβαλα, και θερίζω εκεί που δεν έσπειρα και μαζεύω εκεί που δεν ελίχνισα.)

    13)Λουκ. 19:23 καὶ διατί οὐκ ἔδωκας τὸ ἀργύριόν μου ἐπὶ τὴν τράπεζαν, καὶ ἐγὼ ἐλθὼν σὺν τόκῳ ἂν ἔπραξα αὐτό;

    (Τοτε, διατί δεν έδωσες το χρήμα μου εις την τράπεζαν, ώστε όταν εγώ θα ηρχόμην, να το εισέπραττα μαζή με τον τόκον;)

    14)Λουκ. 19:24 καὶ τοῖς παρεστῶσιν εἶπεν. ἄρατε ἀπ᾿ αὐτοῦ τὴν μνᾶν καὶ δότε τῷ τὰς δέκα μνᾶς ἔχοντι.

    (Και εις εκείνους, που εστέκοντο εκεί κοντά είπε• Παρτε από αυτόν την μναν και δώστε την εις εκείνον που έχει τας δέκα μνας.)

    15)Λουκ. 19:25 καὶ εἶπον αὐτῷ· κύριε, ἔχει δέκα μνᾶς. (Και εκείνοι του είπαν• Κυριε έχει δέκα μνας.)

    16)Λουκ. 19:26 λέγω γὰρ ὑμῖν ὅτι παντὶ τῷ ἔχοντι δοθήσεται, ἀπὸ δὲ τοῦ μὴ ἔχοντος καὶ ὃ ἔχει ἀρθήσεται ἀπ᾿ αὐτοῦ.

    (Καμετε όπως σας είπα. Διότι σας λέγω τούτο• εις εκείνον που έχει τα χαρίσματα και τα καλλιεργεί και τα χρησιμοποιεί όπως πρέπει, θα δοθή ακόμη περισσότερον. Από εκείνον όμως που δεν έχει ούτε ελάχιστον καλόν έργον να παρουσιάση, θα του αφαιρεθή και το μικρόν χάρισμα, που έχει.)

    17)Λουκ. 19:27 πλὴν τοὺς ἐχθρούς μου ἐκείνους, τοὺς μὴ θελήσαντάς με βασιλεῦσαι ἐπ᾿ αὐτούς, ἀγάγετε ὧδε καὶ κατασφάξατε αὐτοὺς ἔμπροσθέν μου.

    (Οσον δε δια τους εχθρούς μου εκείνους που δεν με ήθελαν βασιλέα των, φέρετέ τους εδώ και κατασφάξατέ τους εμπρός μου”.)

    18)Λουκ. 19:28 Καὶ εἰπὼν ταῦτα ἐπορεύετο ἔμπροσθεν ἀναβαίνων εἰς Ἱεροσόλυμα. (Και αφού είπεν αυτά, συνέχισε την πορείαν του, αναβαίνων εις τα Ιεροσόλυμα.)

    - Εάν όλα αυτά που λέγονται αποδίδουν τάξη και δικαιοσύνη... Και αναφέρετε σε μια Δευτέρα παρουσία...(σύμφωνα με την δικιά σου αντίληψη), είναι από μέρους μου σεβαστό..., όχι όμως αποδεκτό.
    - Νομίζω...(με λίγη δώσει ειρωνείας ) , πως στη μονή Βατοπαιδίου , αυτή την παραβολή την είχαν «κορόνα στο κεφάλι τους»...

    -Κυριότερα εδάφια στη Καινή Διαθήκη που αναφέρονται ως υπόσχεση της «Δευτέρας Παρουσίας» είναι:
    1. Ματθαίος 24:25-64
    2. Ιωάννης 14
    3. Αποκάλυψη 19:20-21, 20, 22:6-21
    4. Πράξεις Αποστόλων 1:11, 3:19-21
    5. Προς Φιλιππησίους 3:20
    6. Προς Κολοσσαείς 3:4
    7. Α΄ Θεσσαλονικείς 1:10, 4:13 - 5:11
    8. Β΄ Θεσσαλονικείς 1:5 - 2:12
    9. Β΄ Πέτρου 3:8-13

    Υ.Γ – Είμαι προς το τέλος μιας εργασίας μου, που έχει ξεκινήσει εδώ και αρκετό καιρό και η οποία έχει να κάνει με όλες αυτές της ουκ ολίγες εκδικητικές και θανάσιμες αντιθέσεις, σε όλα αυτά τα λεγόμενα «ιερά» βιβλία . Γι’ αυτό, κάποια άλλα εδάφια τα αφήνω για μελλοντικές αναρτήσεις....

    … Γεροί να ‘μαστε.... Και θα είμαστε εδώ για τυχόν αντιρρήσεις-τοποθετήσεις-παρατηρήσεις.....
    - Δεν υπάρχει λόγος να ζητάς συγνώμη βρε Αντώνη...... εδώ είμαστε για να κάνουμε διάλογο και να καταθέτουμε τις απόψεις μας, με τις όποιες αντιρρήσεις μας, που είναι αν μη τι άλλο απαραίτητες για εποικοδομητικά συμπεράσματα.....
    Την καλησπέρα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. συμπερασμα!!= ΖΩΑ!!!

    αυτος ή αυτοι που εγραψαν αυτα τα βιβλια πρέπει να ειχαν μεγαλη λοξα και ανωμαλια μεσα στο κεφάλι τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. -Η λόξα και η ανωμαλία για μερικούς θα υπάρχει αγαπητέ ανώνυμε....

    - Το ζητούμενο όμως είναι, να μην υιοθετούμε τέτοιου είδους παράλογα και παράδοξα.... που είναι το χειρότερο από όλα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή